بزرگترين مرجع ماشين

بزرگترين مرجع ماشين
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
چت باکس


لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترين مرجع ماشين و آدرس akhbarkhodro.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
لینک های مفید

 

طراحان شركت كرايسلر در توصيف اين محصول جديد مدعي شده‌اند كه

Chrysler 200 Convertible نتيجه تلفيق نوعي نگرش مبتني بر توجه به لذت و تفريح هنگام رانندگي و نوآوري و خلاقيت است. آنها مي‌گويند تلاش كرده‌اند نه تنها راننده و ساير سرنشينان زماني كه در اين خودرو قرار مي‌گيرند فرصت و امكان كافي براي لذت بردن از محيط اطراف و همچنين رانندگي را داشته باشند بلكه توجه خاصي نيز به امنيت خودرو و حفظ سلامت سرنشينان آن داشته‌اند. كرايسلر پيشنهاد مي‌كند Chrysler 200 Convertible توصيه مناسبي براي آن دسته از علاقه‌مندان به خودرويي است كه به دنبال يك كوپه هيجان‌انگيز و در عين حال آزادي بيشتر در خودرو براي بهتر نفس كشيدن هستند.

نسل اول

Chrysler 200 Convertible پيش از اين ارائه شده بود اما كرايسلر از چند ماه پيش بر آن شده است تا نسل جديد و نسبتا متفاوتي از آن را ارائه كند كه در آن بسياري از كمي و كاستي‌هاي نسل اول برطرف شده باشد. Chrysler 200 Convertible جديد كه براي توليد و فروش در سال 2011 طراحي و بازمهندسي شده است از حيث رعايت استانداردهاي لازم براي يك خودروي با سقف متحرك، نمره خوبي مي‌گيرد و اين درحالي است كه فضاي كافي براي نشستن 4 سرنشين بزرگسال نيز وجود دارد. يكي از تفاوت‌هاي اصلي نسخه جديد Chrysler 200 Convertible با نسل اول آن استفاده از فناوري چراغ‌هاي LED در آن است. البته اين رويه‌اي است كه اين روزها در تمامي خودروهاي به روز توليد شده در جهان ديده مي‌شود. چراغ‌هاي مه شكن خودرو نيز به روز شده و در عين حال از پيشرفته‌ترين چراغ‌هاي پروژكتوري نيز در آن استفاده شده است.

تركيب اين چراغ‌ها براي آن دسته از علاقه‌مندان به رانندگي كه دوست دارند با سرعت نزديك به 200 كيلومتر بر ساعت آن هم در شب به رانندگي ادامه دهند و در عين حال از وزش جريان شديد هوا در ميان موهايشان لذت ببرند يك نياز غيرقابل انكار آن است كه امنيت خودرو و سرنشينان آن را بخصوص در زماني كه به ساير خودروها و عابران پياده نزديك مي‌شوند افزايش مي‌دهد.

مهندسان اين پروژه در شركت كرايسلر پس از ماه‌ها بررسي به اين نتيجه رسيده‌اند كه بهتر است نسل جديد

Chrysler 200 Convertible در قسمت جلو 12 ميلي‌متر و در قسمت عقب 6 ميلي‌متر پايين‌تر بيايد. اين تصميم پس از بررسي انواع شبيه‌سازي‌هاي رايانه‌اي اتخاذ شده است. اين شبيه سازي‌ها با استفاده از نرم‌افزاهاي مخصوصي انجام شده است. مهندسان كرايسلر بر اين باورند كه با اين ابتكار عمل، بر پايداري خودرو آن هم در سرعت‌هاي بالا افزوده مي‌شود. موتور اين خودرو يك موتور 6 سيلندر Pentastar است كه 6‌/‌3 ليتر گنجايش دارد. با استفاده از اين موتور جاي چندان تعجبي ندارد كه خودرو توان چشمگير 283 اسب بخار داشته باشد. گرچه در نسل اول اين خودرو درخصوص مصرف بهينه سوخت در آن نيز تلاش زيادي شده بود اما در Chrysler 200 Convertible نيز روي اين نكته باز هم انگشت گذاشته شده است. مصرف اين خودرو در موارد درون شهري 8 كيلومتر طي مسافت به ازاي مصرف هر ليتر سوخت و در موارد برون شهري نيز استفاده از بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها به 12 كيلومتر به ازاي مصرف هر ليتر سوخت است. به عقيده كارشناسان اين يك ركورد اميدواركننده در دنيايي است كه به طراحي و توليد خودروهاي كم مصرف توجه جدي مي‌شود. در حقيقت كرايسلر باز هم توانسته است از اين نظر جايگاه ارتقا يافته خود را در رقابت با ساير برندهاي خودروساز حفظ كند.

زماني كه صحبت از دكوراسيون داخلي خودروها مي‌شود، نام‌هايي همچون كرايسلر و فورد از جمله نخستين برندهايي هستند كه به ذهن خطور مي‌كنند. در حقيقت در شركت كرايسلر دپارتمان بزرگ و مخصوصي براي بررسي انواع آپشن‌هاي متنوع درون خودرو وجود دارد كه روي تمامي موارد حتي شكل دستگيره‌هاي داخلي و ريخت و قيافه شاسي‌ها و همچنين نوع چرمي كه قرار است براي صندلي‌ها به كار گرفته شود، تحقيق و بررسي مي‌شود. درخصوص

Chrysler 200 Convertible نيز تمامي اين توجهات به كار گرفته شده است. در اين خودرو از چرم جديد و مرغوب‌تري نسبت به نسخه اول آن استفاده شده است. همچنين تلاش شده تا برخلاف برخي شركت‌هاي خودروساز كه در ارائه مدل‌هاي به روز شده خودروهاي قبلي خود تنها تغييرات اندك و ظاهري در بخش داخلي خودرو اعمال مي‌كنند، تا حدود 90 درصد تغييرات عمده در بخش‌هاي مختلف دكوراسيون داخلي اين خودرو ايجاد شود. مديران ارشد كرايسلر بر اين باورند كه با اين ابتكار عمل حتي آن دسته از مشتريان قديمي كه به اندازه كافي از رانندگي با نسل اول Chrysler 200 Convertible لذت برده‌اند باز هم براي سوار شدن به نسل جديد آن ترغيب شوند كه البته در اين صورت بايد پول قابل توجهي براي خريد اين خودرو بپردازند!

راننده و سرنشيناني كه در اين خودرو قرار مي‌گيرند، خود را با يك امپراتوري بزرگ صوتي و تصويري مواجه مي‌بينند كه ممكن است برخي از آنها اين پرسش را مطرح كنند كه اين همه براي چه؟! سيستم فرمان صوتي، راديوي ماهواره‌اي و سيستم‌هاي صوتي پيشرفته

HDD 30 گيگابايتي بخش چشمگيري از اين مجموعه به شمار مي‌آيند. بدون شك طراحان كرايسلر با توجه به نوع كاربري كه از اين خودرو صورت خواهد گرفت، يعني استفاده در جاده‌هاي كوهستاني و جنگلي بخوبي به اين نكته واقف بوده‌اند كه مي‌توان با استفاده از موسيقي لذت رانندگي را در چنين محيطي دو چندان كرد.

به عقيده كارشناسان خودروي شركت كرايسلر با ارائه نسل جديد

Chrysler 200 Convertible به موفقيت بزرگي دسته يافته است. بزرگ بودن اين موفقيت از اين نظر مطرح مي‌شود چون اين شركت و مهندسان آن خودروي نسل اولي را بازمهندسي كرده‌اند كه اين خود در جاودانه شدن آن و گرايش بيشتر مشتريان به خريد چنين محصولي نقش بسزايي خواهد داشت.

Chrysler 200 Convertible

در يك نگاه

 

سيستم فرمان صوتي، راديوي ماهواره‌اي و سيستم‌هاي صوتي پيشرفته

HDD 30 گيگابايتي بخش چشمگيري از اين مجموعه به شمار مي‌آيند.

 

در اين خودرو از چرم جديد و مرغوب‌تري نسبت به نسخه اول آن استفاده شده است و تا حدود 90 درصد تغييرات عمده داخلي ايجاد شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار خودرو، ،
برچسب‌ها:
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

ضمن عرض خوش آمد خدمت شما كاربر گرامي: تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه مند و ارائه خدماتی مفید در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راهگشاست، بدانیم. افتخار می کنیم که همراه ما باشید. دوستان عزیز اگه مایل به تبادل لینک هستید ابتدا ما را با عنوان بزرگترین مرجع ماشین لینک کنید و بعد در سمت راست صفحه عنوان و آدرس وبتون رو در تبادل لينك هوشمند وارد كنيد با تشکر اسپایدا مولائی بیرگانی مدیر وبسایت
موضوعات وب
آرشيو مطالب
دی 1394
آذر 1394 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 499
بازدید دیروز : 584
بازدید هفته : 499
بازدید ماه : 2209
بازدید کل : 53459
تعداد مطالب : 906
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1